Canalpmom Malum bebeklerimiz bazen kakalarını sırtlarına kadar çıkarıyolar. Zıbınlardan kıyafetlere kadar hep kaka lekesi oluyor bazen. Siz bin lekeleri nasıl çıkartıyosunuz ben önce elimde yıkıyorum leke çıkarıcıyla sonda makineye atıyorum Bebek deterjanıyla ama bu seferde bebeğimin cildine bi zararı olursa diye korktum. Siz bu lekeleri nasıl çıkartıyosunuz acaba??
Tky58 Canalpmom Hacı şakirin beyaz kalıp sabunu varya onla kakalı olan bölgeyi çitile sonra bi ourula tekrar sabunla ve makineye öyle at bembeyaz çıkıyo benimkiler öyle☺️
Thesra Canalpmom Beyaz kalip sabunla elimde citiliyorum sonra makinaya atiyorum misss hicbir sorun olmuyor👍🏻👍🏻👍🏻
Aselimmm Canalpmom ben normal sabun rendesiyle yıkıyorum illaki kalıyor leke sonra güneşe doğru asıyorum güneş o lekeyi alıyor banada teyzem demişti inanmamıştım denedim gerçekten de o çıkmayan lekeden eser kalmadı
Sabriyeillke Canalpmom ben direk yikamama ragmen cikiyo oncesindrn hic bi sey uglulamiyorum dalan zeytinyagli kullaniyorum hasas prog 40derecede yikiuorum hic leke kalmiyo
Canalpmom Tky58 öyle deneyim bide normal bizim kıyafetler için olan leke çıkarıcıyla çitiliyodum ama o bile zor çıkarıyodu sabun kolay çıkartıyo mu
Tky58 Canalpmom aaa sakın yapma onu bebe o daha, bizimkiler kimyasal dolu. Ayrıca baby&me nin leke çıkarıcısı var e bebekte deterjan kısmına onu da ekleyebilirsin. Ben ondan de koyuyorum azıcık ama bi daha sakın yapma canım o yaptığını.
Canalpmom Tky58 onu yaptıktan sonra baya durulayıp tekrar Bebek deterjanıyla yıkayıp ütülüyodum ama içime sinmiyodu yapmıcam bi daha sabun denicem bakalım sağol cnm
Kadze Canalpmom hacıdadır sabubu rendeledim onunla citileyip makineye atıyorum deterjanca dalan roxy çok güzel çıkarıyor tertemiz bide dalanın yeşil sabun tozu var ondan aldım denemek için makinede yıkıyorum çıkıyor bazen baby me leke çıkarıcı sıkıyorum hemen ama kurumuş lekelerde zorlanıyorum bende
Kuzuma Canalpmom friendly diye bir marka var ,organik leke çıkarıcısını lekenin üstüne sıkıyorum hop makinaya.kurumuş olanları bile çıkarıyor