Burcu15 içine zeytinyağı katıyoruz diyenler vardı sanırım, ben bebeğim kabız olduğunda çok fazla ıkınmasın demişti doktorum normalde kesinlikle uyarma taraftarı değildi gliserin kansuk vermişti yarım koymuştuk. Ama sonra poposunu zeytinyağı ile uyarmaya başlamıştım yapsın diye 😞