Tatlihayat Tugce2020 doktor günlük 45 damlaya kadar veriyor. Ama biz mamayla besleniyoruz. 3 saatte bir mama yiyor kızım. Her mamadan sonra 5 damla veriyorum. Bu şekilde çok rahatladık koliktik. Eskiden 4 kere 10 ar damla toplamda 40 damla veriyordum işe yaramadı.
Mirzabebekinannesi Merhaba 3 aylik bebegim var gazi cok oldugu icin doktor sap simplex ve nurs harveys verdi sap simplexi gunde 4 defa 15 damla kullaniyordum 10 gun sonra doktora kontrole gittigimzde 17 damlaya cikarmami soyledi suan 17 damla kullaniyoruz
Tugce2020 Teşekkür ederim cevaplarınız için damla sayısı çokmuş bana çok gelmişti onun için sormuştum
_maviboncuk123_ Doktor emerken aralarda ver demişti 15damka günde 4defaaa Aralarda vermenin çok faydası oluyo öyle yapın derim. Birazcık kızıyolar çekince ama napalım herşey onlar için🤷♀️
Bbsozlm Tugce2020 bebeğin gaz şikayetinin ne kadar olduğuna bağlı canım . Benim kızım kolikti günde 3 kez 15er damla veriyordum günde 45 damla yani doktorum öyle önermişti