Mavikelebek3 Kızlar bebeğim bugün 2 aylık aşılarını oldu 1 koldan iki bacaktan aşırı huzursuz sürekli aglıyo uyanık duramıyor emiyo uyuyo ateşi de çıkmadı şükür ama huzursuz agrısı mı var acaba napmalıuım bilemedim sizler neler yaptınız nasıl atlattınız
Tugce2020 Mavikelebek3 huysuz olur canım kucağında duruyorsa öyle tut ateşi akşama çıkabilir ateş düşürücü al istersen çıkarsa verirsin
Elfida-10 Mavikelebek3 evet malesef vurulduğu gün öyleydi yinede calpol felan vermedim sabahına geçti çok şükür