Kızlar merhaba benim gögüslerimde zaten birazcık fark vardı sol biraz daha küçük sağ biraz daha büyüktü ama bu emzirmeden sonra fark iyice açıldı sağ göğüsümde daha çok süt var sol gögüsüm daha küçük kaldı ve daha az süt var sinirlerim bozulmaya başladı 16 günlük bebeğim 16 günde bu fark nedir ya sizinde öyle mi veya solu daha mı çok emzirmem lazım süt olsun biraz daha büyüsün fark kapansın diye aynadan bakınca sinir oluyorum bi fikir verirseniz sevinirim😫😫😫