Hanife4461 ben zinco ve biogaiya kullanıyorum zincoyu sabah veriyorum. Biogaiya öğle 2 de veriyorum. Ama tavsiyem biogaia yi mutlaka kullan ben maflor,nurse harveys, sab simplex denemiş biri olarak biogaiya hepsinden daha çok olumlu sonuç veriyor. Doktor bana sab ya da zinco kullan dedi sabi kullandım bizde çok kusma yaptı zinco iyi geldi. Kişiden kişiye farklılık gösteriyor. Ama ne yaparsan yap anca 2 ayı geçtikten sonra rahatlıyor birazcık 😔 kolik bir bebegim olarak sunsiralar çok şükür rahatladık biraz biogaia ve zinco ile. Rabbim size sabır versin onlarında gaz olayı hemen bitsin inşallah 🤲