Seyma_52 Elfida-10 kesinlikle. Tekrar yaptırma gibi bi şansım yok. Beni aşıyor. İnşallah yavruma fayda etmiştir
Seyma_52 Elfida-10 işte talihsizlik. İş güzarkık yaptı. Eşim yaparken sorun yoktu yavrum güzel güzel yutuyordu
hayalperestbirealist Seyma_52 hiç endişe etmeyin hemşiremizi yıllardır tanırım ve sözüne çok güvenirim. Bütçeniz olsa bile bir daha alıp vermeye kalkmayın sakın ☺️