Dolunay4 benimki de öyle 😢 gece gündüz farkı henüz oluşmayınca oluyormuş, bir de eşimin uyku apnesi var, gece eşim uyurken haliyle onun sesine uyanıyor çocuk eşim 5 buçukta işe giderdi kızım öyle uyurdu karantinada önce 🤦🏼♀️ şimdi odasını değiştireceğim inşallah, sonra kara perde denen perdeler var içeri ışık almayan, onlardan alacağım gündüz ışıkta uyuyacağım gece de tamamen karanlıkta, bakalım inşallah düzelecek öyle öyle 🙏🙏🙏🤷