Bizde de aynı sıkıntı var. Kızım 2.5 aylık. Yanakları kızarıyor sicilce gibi. Ara arabsöbğyor ama hep kuru ve sert. Doktorumuza sorduk sıcakdan olabilirmiş. Mustela nemlediri önerdi. Dün den beri mustela nemlendirici kullanmaya başladık. İnş iyi gelir. Ayrıca başında da konak var. Sizin de öyle mi