Ilk zamanlar oluyor ben dr götürmüştüm aynı sebepten ,zamanla geçicek dedi ve bikac gun sonra ortadan kalktı. Hatta validem bana sütun alerji yapıyor bile demisti. Ama suan icin normal bi durum bizde sivilce gibi olmuştu heryeri pişik kremi sürmüştük ama dr geçicek dedi ve gecti. Yeni doğanda olan bi durummuş