Hanımlar oglum 4 gün sonra 5 aylık olacak doktor tavsiyesiyle ek gıdaya 4 aylıkken başladık tadımların bitmesine az bir süre kaldı 1 haftaya bitiyor ama benim aklımı kurcalayan seyler var yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum 🙄
Bu arada en önemlisi oğlum alerjik bir bebek süt ürünlerine alerjisi var bu yüzden yoğurt vs veremiyorum😞
- Tadimlardan sonra yine günde 1 öğün mu vermeliyim
- Diyelim bir gün sebze çorbası verdim aynı gün meyve vs verebilir miyim
- Tadimlar gibi 3-4 kaşık şeklinde mı vermeliyim ne kadar yerse mi ?
- Normalde de mamayla beslendigi için çok az miktarda su veriyordum şimdi ne kadar vermeliyim
- Şuan tek öğün vermem gerekiyorsa 2 öğüne ne zaman gecmeliyim
- Gece maması olarak nitelendirilen tok tutan besinleri vermem için daha erken mi ?
Biraz fazla sordum biliyorum ama doktorumuz herhangi bir liste vermedi bu yuzden pek bilgim yok 🤷
Yardımcı olacak olanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum 🥰