Kızlar merhaba,
14 gun once sezeryanla bebegim dunyaya geldi. 2-3 gundur belki daha fazladir tuvalette idrar yaparken yanma ve sizi oluyor. İdrar yolları iltihabi diye dusunuyorum doktora da gidemedim virus yuzunden. Bazen de deli gibi kaşıntım oluyor orada. Günde 3 litre su iciyorum tuvalete idrar icin günde 2 maksimum 3 kere cikabiliyorum sanirim süte gidiyor su. Ne yapmam lazim onerisi olan varsa cok sevinirim. Sokaga cikma yasagindan once bugun aktardan alacagim bisey varsa alayim en azindan. Antibiyotik kullanamam bebekte gaz yapiyor zaten gazdan dolayi pilimiz bitmis durumda..