Yasemin48 2 yıldan önce önerilmiyor.bünyeye göre değisir tabi ablam 23 ay arayla doğum yaptı bir sorun olmadı ancak eşimin kuzeni çocukların arası 5 ay çok sıkintı yaşadı doğumda doktoru çok kızmış iç yaraların daha iyilesmedi diye.doğum sırasında kusmuş astımı olduğu için genel anestezide alamadı baya sorun çıkmış. Eğer planli bir hamilelik değilse birsey diyemem ama 2 yıl beklemek bnce önemli vücut daha toparlanmamis oluyor.