Mercimegim_melegim Kızlar aşı olduk ertesi gün ateşlendik tam 3kez tekrarladı her seferinde calpol ve ılık duşla ateşi düştü.Bu kadar çok ateşlenir mi asıdan sonra ilacın etkisi bitince tekrar ateş oluyor