1 aylik oldu bugun bebegim gunduzleri cok uyuyo gozlerini bile acmiyo gaz sancisi cekiyo sadece onu nasil beslerim kendileri kalkiyor mu ben sık sık emzirmeye çalışıyorum belki de gaz ondan oluyo benim durumda olanlar ne yapiyor acaba kac saate bir emziriyo tek gogus mu veriyor