brns21 Kizlar bebegime avokado veriyorum bazen muzla pekmezle karıştıriyorum bazen kahvaltisina ezip koyuyorum ama hemen farkedip oguruyor siz nasil veriyorsunuz
Fatmafatma brns21 bazen muzla karıştırıyorum bazende muz yoğurt avokado üçünü karıştırp veriyorum seviyor anlamıyor hiç
Deletedmom819 MelekAnnesi32 muzu normal çatalla eziyorum avakadoyuda aynı şekilde hatta az önce karışık meyve yaptım ezdim hepsini yedirdim içine elma da kattım
zumramomm brns21 canım pekmezle verme tadını bozuyor ondan dolayı çıkartıyordu.en güzel ev yapımı labne ve muzla oluyor ben bile oturup yiyorum o şekilde😊
brns21 zumramomm ben bu yasimda ilk defa yedim tadi kotu dediler ben cok sevdim ama kizima sevdiremedm bi deneyim sagol
MelekAnnesi32 Deletedmom819 Ben avakadoyu ezemiyorum bebeğim 6 aylık ne kadar ezersem ezeyim illaki katı oluyor çocuk dışarı atıyor 🤦🏼♀️
Deletedmom322 brns21 sade veriyorum kahvaltısında. 9 ay 13 günlük. Hiçbi şeyi karıştırmadım. Hepsini tek tek veriyorum hep
Deletedmom819 MelekAnnesi32 Allah Allah normalde yemesi lazım acaba diline mi değiyor. Başka bir şeyi öyle çıkartıyr öu sadece avakado mu?
tuval MelekAnnesi32 iyice yumuşasın gazeteye muzla beraber sarıp karanlık yere koyun 3-4 güne yumuşar
EcemKerem MelekAnnesi32 canım bi kaç gün bekle yumuşuyor bende ilk aldığım gün veriyordum ezemiyorum diye blender bile yaptım ama meğersem yumuşuyormuş bekletince krema gibi oluyor vallah anında eziliyor
tuval brns21 çok mu koyuyorsunuz acaba? Elma veya muzla karıştırıyorum. Kahvaltısına da koyuyorum. Az koymayı deneyin meyve daha fazla olsun