Mila23 19 günlük bebeğim var ve 3-4 gündür gaz sancılarımız başladı malesef.. ne yiceğimi şaşırdım . B12 eksikliği ve kansızlık var bide bende .. bişey yiyemiyorum gaz yapacak diye .. ama iyi de beslenmem gerek değerlerimin düşmemesi için ne yapacağımı ne yiyeceğimi şaşırdım