Bgn 11 aylık olduk..sorunumuz şu ki kızım buzamana kadar tek başına oturup oyuncaklarıyla hiç oynamadı.bütün gün birlikteyiz tek başıma bakıyorum,beni tuvalete bile göndermiyor.bu aralarda yürüme isteği başladı normal olarak tabi.ama hiç oturmak istemiyor bütün gün benim yardımımla yürümek istiyor.okdr oyuncak aldık yüzüne bakmıyor:( bu dönemde hepsimi böyle yoksa benim kızmı tuhaf anlamadım😣