Merhaba bebeğimm kız 4 aylık doğduktan birkaç hafta sonra kafa arkasında ensesinin tam üzerine denk gelen yerde şişlik oluştu böyle nohut büyüklüğü gibi kırmızı bazen şişiyor orası elleyince eline denk geliyor bazen şişmşyır bunun nedeni ne olabilir ilk aylarda doktora sordum da bir kaç ay bekleyelim sonra bakarız demişti şimdi virüsten dolayı bir yere gidemiyorum sizde de öle olan var mı acaba ?