Bu bebekler böyle hep aralıksız ağlıyor mu uyanık olduğu müddetçe ? Yoksa benim bebeğim de mi problem var ? Hep ağlıyor hep ağlıyor. Ne olsun istiyor anlamıyorum 😃 sizinkiler nasıl arada bir susuyor mı yani kendi kendine söyle 2 dakika da olsa bırakabiliyor musunuz ?