KuzeyinAnnesii
[bilinmeyen] kime yardım edeceğimizi şaşırdık
Kimin gerçekden yardıma muhtaç olduğunu kimin duyguları sömüren insanlar olduğunu anlayamaz hale geldik
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz
Bu dünya ne kadar acımasız pislik bir yer haline geldi anlayamıyorum
Evladım için şimdiden korkuyorum
Umarım onun dışarıda koşup oynayabilceği zamana kadar
Dünya tertemiz bir yer haline gelir
Umarım dürüstlük sağlık mutluluk içinde yaşayabiliriz
Ülkem güzel ama avrupa artık medeniyeti aşmış durumda
İnsan gördükden sonra özenmiyor değil.
Sltnbl2018
[bilinmeyen] yazıklar olsun böyle insanlara küçüçük günahsız bebeğinide alet ediyor allah kahrı perişan etsin o anneyi
qulistann
[bilinmeyen] yani cok tuhaf bi insanmis ilk defa boylesini de duydum yazinizi bi kac defa okudum dogru mu anlamisim diye
Durucan
Herşeyi geçtim insanlara güvenmek gerçekten cok zor o konuda cok haklısınız ama gece 2 de bir erkeğe evinin adresini vermek gelmesi süt vercek dahi olsanız gece 2de nasıl güvenebildiniz hemde eşimden habersiz demişsiniz türlü türşü şeyler yaşayanlar var bence en önce bu konuda güvenmeseydiniz keşke başınıza başka bişeyde gelebilirdi insanlara zor durumda bile olsalar bu kadar savunmasız saatte kimseden habersiz yardımda bulunmayın neler duyuyorz haberlerde ya basınıza bıse gelseydi ne cesaret ya bi erkek gece yarısı kapına kadar geliyo
Zhdsngz
Durucan bu kadar korkmayın hayattan cesaretli
Olun gece yarısı tanımadığınız birine birşey de olur çekinmeyin alın götürün hastaneye allah büyük iyi niyet her zaman kazanır
2melek1anne
Malesef iyi.niyet kullanan insanlarla dolu ortalik ben şahsen evde bir lokma yiyecek kalmadi mama bitti diyince çok etkileniyorum icim gidiyor iki kizim var onlar gece yarısı ac ac bana bakarken onlari doyururken başkalarının aç olduğu sütü yetmeyen annelerin mama alamadığı aklima geliyor aglayasim geliyor ama bi yandanda o kadar ihtiyaci olan insanın interneti nerden bulup böyle sitelerde dolaştığını anlamiyorum belkide komşudan cekiyodur bilemem günahını almak istemiyorum ama insan herşeyi düşünüyor o yuzden genel olarak halini vaktini gördüğüm birine yardum etmek beni daha mutlu hissettirir ne yazikki o yüzden kurunun yaninda yaşta yanıyor rabbim kimseyi muhtaç etmesin inşallah en önemlisi yavrular aç kalmasin kalmasın 😣😢
2melek1anne
Isitanbula ilk geldiğim sene yaşlı bi teyzeye kiyamayip yardim ettim carsida sonra eşim o teyzenin 5 katli apartmani olduğunu hatta binanin dükkan katini istikbale kiraya verdiğini söyleyince şok geçirdim kadinin hayati dilenmekmis onca maddiyat içinde belkide o maddiyati da dilenerek aldi allah bilir o.günden sonra herkese inanmiyorum özellikle yolda ciplak ayakli.cocuklar bebekler görünce kesinlikle para vermiyorum onlari kullaniyolar corap alip veriyorum sana yemek ismarlayimmi diyorum kesinlikle kabul etmiyor abla para ver diyor bende vermiyorum eger mendil satarsa satın aliyorim sadece ama uzulmekten kendimi alamiyorum dünyamız iyice kötü hale geliyor eskiden sehrin ortasinda para koyulan taslar varmis herkes ihtiyaci kadarini alirmis her zaman para olurmus icerde şimdi nerde milletin gözü baskasinin calisip kazandığında sürekli allah islah etsin 😢😳
btlbtl
2melek1anne
bende para vermektense ihtiyac karsilamaktan yanayim goztepede migrosun onunde bir teyze dileniyordu evde cocuklarim ac diye bekle teyze gitme dedim marketten birkac paket tavuk aldim ve verdim teyze bana et alsaydin niye tavuk aldinki dedi ben sok 😂😂 sonra arkami dondum bir valiz ici dolu da dolu okdr tavuk almislarki demekki teyze tavuktan sklms farklilik istiyor...
herkes ayni degil bazen insanlarin gozundeki mutlulugu gorursunuz benim niyetimi Allah biliyor bunu kotuye kullanlar kendileri dusunsun.
hemsirebiranne
Kesinlikle burdan mama dilenenlere inanmıyorum dilenen diyorum çünkü akşama kadar telefon ellerinde çan çan çene çalmayı biliyorlar hiç durumu olmayan insan ne elinde akıllı telefonu olur ne de internete girebilcek parası olur.. burda ki annelerin insafiyetinden yararlanıyorlar evet kesinlikle çocukların açlığına dayanamam içim parçalanır ama burda dilenenlerin çoğunun kocası fosur fosur sigaraya para bulurlar.. mama dilenmek alıskanlık yaptı burda artık aman beleşe mama gelsinde nerden gelirse gelsin hesabı, çocuğunun bogazından haram lokma geçirdiği aklına gelmez, yetmeyebilir yettiremeyebilirsiniz ama kocanız limonda satsa kardır.. inşallah okurlar bunları
Seda0202
[bilinmeyen] yazıklar olsun o kadına anne bile demek istemiyorum çocuklarını kullanarak boyle bisey yapanlara eğer burdan biriyse ifşa edin ki kimse kanmasın bence 🙋
hemsirebiranne
Daha dün akşam o posta başka bir anne hala ihtiyacınız devam ediyor mu diye sormustu ve oda evet cevabını vermişti yazık cidden
alihakan
[bilinmeyen] aynen katılıyorum ben de okurken çok üzülüyorum ama malesef körü körüne kendi bebeğime yaptığım masraftan kısıp yardıma muhtaç olduğuna tam anlamıyla inanamadığım birine yardım edemem
Ntugba
[bilinmeyen] bebeğini nasıl kullanır böyle biseye ya gerçekten durumun yoksa söyle eyvallah ama birde dediğinize gore durumu iyi allah ıslah etsin öyle insanları kime inanacagimizi şaşırdık artık
Alminam
[bilinmeyen]
Insanlara gerçekten güvenmek zor bi de teşekkür edip post açmıştı öyle hatırlıyorum .Daha sonra mama ihtiyacı var demişti sonra hesap silinsin istedi galiba
Seda0202
Ayazzz
Ya ciddimisin 🤭 merak ettim banada göndersene
PrensSelim
[bilinmeyen] maalesef ki haklısınız,keşke suistimal edilmese,burda ihtiyacım var diye yazanlara inanasım gelmiyor gerçekten,bir kere ihtiyacı olan insanlar ağzıyla istemeye utanıyor zaten,yardım ettiğimiz bir kaç aile var inanın ne zaman bişe yollasak utana sıkıla komşudan arayıp teşekkür ediyorlar,arayacak telefonları bile yok yani ama bazısı da böyle işte Allah ıslah etsin ne diyelim
Alminam
Seda0202
Post sahibi arkadaşımız yazsın en iyisi ben yazmam doğru olmaz zaten
Arzuayse
[bilinmeyen] sutunu verdiysen sut annrsi olmus oluyosun keske mama vererek yardim etseydiniz
SedaMirza
[bilinmeyen] benim esim isten cikmisti ve borcumuz coktu ben bebegime o ay mama alamicaktm hesabimda sadece 104 tl vardi ve benim bebegimin mamasi 125 tl aptamil fransada hesabimda para vardi ama turkiyeye gonderemiyordum caresizce bekledim ne yapsam aceba diye aileden isteyemezdim cnku laf olur korkusu vardi ve ben son care olarak yardim istedm bana yardim edecek kisi tam mamayi gonderecekti ki o gun esim gel bankaya bir daha gidelim zorlayalim alalim paramizi dedi gittik ve o gun banka engel bizdeymis paraniz hesabinizda dedi bana tam 21 000 tl geldi ve ayni esim is buldu ve ben mamayi gonderecek kadini aradm benim ihtiyacim yok artik baska ihtiyac sahibine gonderin dedim bende ertesi gun mama bez alarak bir baska ihtiyac sahibine gonderdm Eger ben o mamayi gercekten isteydm nasil gecirecektm bebegimin bogazindan Allah korkusu olacak bir insanin icinde
Drsmkm
Bence isimde verinki diğer insanlar inanmasın söydileklerine
Thesra
[bilinmeyen]
Gozunle gormedigim hicbir yardimi onaylamiyorum ben bircok vaka yasandi burda bununla ilgili insanlarin vicdanlaei bu kadar yerlerde olmus diyecegim ama olmayan seyin davasini gutmeye gerek dahi yok bircok bebegin rizkina girdikleri icin rabbim en agir sekilde sorucaktir hesabinii acele degil
Yavas yavas cikar acisi....