Hanımlar meraba. Bebeğim 1 aylik. Karşılaştırma yapmak istemiyorum çünkü biliyorum ki böyle şeyler doğru ve hoş değil🌸 oyüzden net olarak kilosunu vs söylemeyeceğim sadece küçük doğdu ve kilosu biraz azdı. 1 ayda 1 kilo alması gerekirken de yarısı kadar almış 500 gr. Emziriyorum sütümün yeterli olduğunu düşünüyorum ama neden az aldı anlamıyorum saten küçüktü :( böyle sorun yaşayanlar oldu mu aranızda bebeği ilk ay az kilo alan çok üzülüyorum ne yapsam bilmiyorum sütümün daha da arrtması için öneriniz varmi yada bana iyi hissettirecek bişeyler :( sağolun şimdiden