E bebekten alıyorum mayayı ve çok memnunum. Tal gibi yapıyor. Sütü kaynatıyorum çok değil 5 10 dk. Sütten yarım çay bardağı alarak mayayı ekleyip 15 dk bekliyorum. Mayayı süte ekliyorum. Küçük kavanozlara bölüp, 42 derecede 8 saat mayalıyorum. Yoğurt makinasında. Taş gibi oluyor.tadı da ekşimsi olmuyor, biz tercih etmeyiz belki ama bebekler için yararlı. Bu arada her maya farklı tatta oluyor. Hepsi de taş gibi yapmıyor