Merhaba guzel anneler. Bebeğim 1 ay 55 günlük ve doguda yasiyoruz geçici süreliğine ve dışarı cikmalarimiz pek olmuyor burda fakat bir ay sonra yani haziranda uçakla yolculuk yapicaz aydina gidicem babamlarin evine tatile ve eylule kadar kalicam. 3 aylik bebegimle hem ucakta hem gezerken rahat edecegimiz bir arac olsun istiyorum o yüzden Sorum şu sizce kanguru mu daha kullanışlı olur yoksa bebek arabası mi bakmalıyım?. Ve ne marka onerirsiniz? Uzun olmus olabilir affiniza sığınıyorum 😊