Gamzeinan bizim de aynı şekilde 2 mm ve aktında taşlar. Böbrek ultrasonu bakıldı tekrar. İdrar yolu enfeksiyonu vardı bizde. Onun için idrar kültürü yapıldı. Sonda takarak aldılar idrarı steril olması gerektiği için sonda taktılar. İdrarda kalsiyumun baktılar. Normal çıktı sonuçları çok şükür. İçimiz rahatladı. Sadece bu işlemler 600 tl tuttu. Nefroloji muayenesi 325 tl. Daha kapsamlı testler bakılması gerekiyormuş ama çok tutuyor diye şimdilik bunlar yeterli dedi. Her ay kontrol edilmesi gerek dedi. Taşların boyutunda ve sayısında değişiklik olursa bakılacakmış. Geneyik olabilirmiş mamalar da yapıyormuş. Siz mama kullanıyorsanız hangi marka kullanıyorsunuz