Hanımlar merhaba ;
Öncelikle görsel için özür dilerim ama bu süreçte yardım alabiliceğim başka bir yol malesef yok malum hastane ortamına zorunlu olmadıkça girmek istemiyorum.
3 aylık Bebeğim emdikten sonra bazı zamanlar kusuyordu bebek reflüsüdür dedim ama bugün kusmuğunda kahverengi lekeler gördüm. (Fotoğraftaki gibi ) Başına gelen veya bilgi sahibi olan var mıdır ? Şimdiden çok teşekkürler 🙏🏻
https://imgyukle.com/i/rSiYet