Arkadaşlar bilgi vermek için açtım bu postu..
Kızımın acibadem özel sağlık sigortası var ve ben özel asilari karşılamaz sanıyordum ve karşılıyormus çok çok çok işimize yaradı sigortanın parası zaten asilardan elli kere ödenmiş oldu aklınızda bulunsun… Ve biz İstanbul Bahçelievler Memorial hastanesine gidiyoruz düşünün orada bile 200 liralık rota virüsü asisina tek doz için 40 lira falan ödedik…