Eee Kizlar yarin asimiz var saglik ocaginda ben meraktan tarttim simdi bebegimi 7700 gr mama agirlikli besleniyo sütüm azdi hep basindan beri suanda nerdeyse hic yok 135 cc mama veriyorum 2,5 saatte bir Sorum su mamayla beslendigi icin fazlami kilo almis sizce saglik ocagi emzir diyo mamayi birak sütüm az diyorum yinede israrla emzir diyo sizin bebisler kac kiloda mamayla bu kiloyu aldigi icin kafami biraz takiyorum
Sarelim Eee bnm kızım 3 ay 23 günlük, 7 kilo ayda 1 kilo alması gerek zaten dogum kilosu üstüne. Sızıntı tam 4 aylık ise dogum kilosuna göre bakın.
Sarelim Eee bırde 2,5 saatı 3 5 saate çıkar. Midesi baslamadan tekrar beslıtosun. 135 CC 3 saatlik zamn dılımı içindır
Meryemdeveci Eee şu israrla emzırediyen hemşire doktoralara sinir oluyorum bizim doktorda öyle emzir mama verme diyor sanki ben cok memnunum bu durumdan emmiyor oğlum emmedigi için sütlerim gitti sagip ve mama agirlikli 8 kilo olduk 5 ay 5 günlük olduk
Eee Sarelim 2 bucuk saat olunca öyle bi krize giriyoki o saati bile zor ediyoruz mecburen vermek zorunda kaliyorum 3 saati bi deniyim bakalm canim sagol
Eee Meryemdeveci Aynen canim dedigin gibi her kontrolde ayni sey mama verme emzir emzirdikce cogalir ama cogalmiyo iste bnde isterdm sadece anne sütü olsun ama napalim zehir degilya sonucta bu cocuk bi sekilde beslenmek zorunda
Zeyyy Eee doğum kilosu kaçtı ona göre fazla mı az mı belli olur benim kizim 5 aylik 7300 mesela doktor normal dedi ek gıdaya 6.ayda başlarsın dedi çünkü 2700 doğmuştu son ay az kilo aldı ama normalmiş
Eee Zeyyy 3500 gr dogdu canim 3200 e düstü doktor bizede 5,5 aylikken baslayin dedi 6.aydada kontrolümüz var
pasaninannesi Eee bizimki üç aylıkken 7500 kiloydu sadece anne sütü alıyor 🤔 aç kalıyorsa tabiki mama vereceksin neden bıraka diyorlar ki ya da bir iki gün acıktıkça emzir sadece istersen huysuzlanmıyorsa mamayı vermezsin
Eee pasaninannesi Ay masallah canm mama vermeden düsünemiyorum valla benim kizi zaten huysuz sürekli aglayan bi kizim var 😔
Meryemdeveci Eee kesinlikle doktora kalsa mama yiyen bebeğe su verme diyor vallagı ben hep verdim birseyde olmadı