Merhaba 🐥 6 ay 7 günlüğüz 😊 ek gıda denemelerine başladık çok olmadı. Oğlum ger gün kaka yapan bi bebekti saati saatine. Ama bugün 3. Gün. Kaka yapmıyor. Uyurken zorlanıyor gibime geliyor yada psikolojikmen öyle hissediyorum. Bi çağ kaşığı zeytinyağı da verdim dün. Yine gelen yok. Artık endişelenmeye başladım. Bu durum normal mi anneler?