Aselim046 Arkadaşlar ücretsiz izne ayrıldım elimde bi miktar para var fazla degil ama bunu kızım için yatırım yapmak istiyorum. Bu işlerden anlayan var mı? Nelere yatırım yapmalıyım? Borsa altın başka ne olur bilen birisi varsa yardım edebilir mi?
Erencinarinannesi Aselim046 borsa harici herşeye yatırabilirsiniz borsayla çok uğraşan akrabalarım oldu hepsi battı annem 4 bilezik kaybetti dayımın kaybettiklerinin hesabını bile yapamıyoruz
Pamuk_seker Aselim046 en iyisi altın almak canım ben öyle yapıyorum inşallah elime para gececek 1 tane daha almayı düşünüyorum
Esraabozdemir09 Bence altın en mantıklısı . Biz altın alıp kenara koyduğumuzda 380 TL idi Şimdi 2 katı
Emin_e Aselim046 valla oyle diyor, hatta bize gelen altinlar vardi bozsak mi dedim daha yukselir dedi bozmadik yukselis trendine girmis ne demekse😁
Aselim046 Emin_e yani bende almayı düşünüyorum bi kaç yorum okudum düşer çıkar dediler düşmesini bekliyorum 1 aydır ama hala aynı. bu fiyatta gözümü korkuttu