Eslemssmom a hadi ya çok sevindim böyle olmasına m zaman bende alırım. Yani aslında asiyi yaptırmak değilde gerçekten sağlık ocağına götürmek insanı strese sokuyor. Bugün gittim ebenn elinde eldiven yok takmasını rica ettim. Böylesi daha dezenfekte dedi, maskeyi yarim takmış sürekli bebeğimn ağızıni kapattım onlar açtı. Tamam Allah razı olsun yardımcıları olsun Rabbim ama ben evden çıkmıyorum giderken korktum, gelince hemn çıkardım çocuğun kıyafetlerini. Ortam temiz görünüyor hatta mis gibi kokuyordu dezenfekte yapılmış ama yine de korkuyor insan