Kadert Merhaba 6 günlük olduk.doktormz 20 gr alması gerekiyo günlük dedi ama bz hç kilo alamdk daha napmalymmm sürekli doymuyo mu diye düşünüyormm
mino01 Kadert Sütünüzün yetip yetmediğini sizin anlamanız gerek aslında 🤔 yani hem gögüsler hemde bebek bunu belli eder. Benim pek sütüm yok maalesef. İlk 1 ay yetmişti ama sonra büyüdükçe yetmedi mama+meme veriyorum mecburen. 2 aylık olduk.
Seferdeniz Kadert canım benim bebeğim de 4. Gün doktor kontrolünde çok kilo kaybetmişti emiyordu ama alamamıştı doktor mama yazdı ama almadım emmeye devam etti 1. Ay kontrolünde doktor anne sütüyle neredeyse 1 kilo almış çok güzel beslenmiş ne yapıyorsanız aynısı dedi.stres yapma birde ben bebek dinlendikçe dinleniyorum o zaman artıyor sütüm
Deletedmom819 Kadert eğer emiyorsa sık emzirin. Zaten göğüsleriniz sızlayıp doluyor. Süt arttırıcı şeyler tüketin. Humana çayları var onlardan alabilirsiniz. Rezene çayı alabilirsiniz
Ogullarinaasikanne Kadert benim oğlum da su an 1 aylık 4.gün kontrolde 200 gr kaybetmişti zaten kilo almasını beklemeyin daha cok ufak 15.gün doğum kilosuna erişir sonra kilo alır
Kelebegimmmm Kadert bebekler ilk hafta kilo verir. Yanlış doktr yönlendrmesiyle hareket etmeyin. Hem sütünüz azalalır. Hem biberondan ilerde meme reddi olur. Bir hafta daha bekleyin derim ilerde pişman olmamk için
birkurabiyeannesi Kadert benim de böyleydi ,sütüm cok,sürekli emziriyorum ama kilo almıyordu ,Dr sütun yaramıyor dedi mama takviyesine başladık ,şuan çok iyi MaasAllah ,15 günü bekleyin bir ona göre tekrar kg kontrolü yaptirin
Pamuk_seker Kadert biz 4 kilo 100 doğdu 3 750 ya kadar düştük basya kilo kaybeder normal sizin kundağa 1 haftalık olmamış biraz zamab geçsin ona göre hareket edersiniz