Erbay_pinar İki aylık kızım var , doğduğunda bacağında küçük kırmızı leke vardı ve zamanla baş göstermeye başladı .Ve belinin yan tarafında da çıktı .Damar tümörü dedi doktor.İleride küçülür dedim.ama içim rahat değil ya…Sizce küçülür mü
Canmcm Erbay_pinar normal çocuk doktoruna gittiyseniz onkoloji doktoruna gitmenizi tavsiyeye ederim gerek görürse tedaviye başlar ve beyninde ciğerindede var mı diye bakarlar kızımda var sırtında tedavi görüyoruz
Ballii Erbay_pinar Benim bebegimde de var. Basında ilk başta toplu iğne kadardı şimdi büyüdü kabarcik seklinde.Ilçede oturduğumuz için imkanlar kısıtlı. Şu salgın olmasaydi tekrar goturecektik kontrole. Bize de doktor 1 yaşına kadar geçer,geçmese lazerle yakarız demişti.
Mucizem01 Erbay_pinar benim bebeğimin de poposunda var canım ama ilk aya göre bayaaa küçüldü şu an 4 ay 20 günlük 🥰
Erbay_pinar Canmcm çocuk doktoruna gittik,4,5 cm olunca kalp damar cerrahina gözükün dedi.Sizin bebeğiniz kaç aylık şuan.Yani tedavi kaç aylıkken başladınız .Bana bir yasinda karaciğeri ve diğer organlarında var mı diye bakılacak dedi.Bir yaşını mu beklesem
Canmcm Erbay_pinar şuan 8ay 22 günlük Ocak ayında başladık 1.5 2 aylıktı sanırım ilk gittik ultrasonla baktılar hemen tetkit istediler 5.cm ti en son hızlı büyüdüğü için tedavi ye başlandı
Caglaa Erbay_pinar bnm kizimnda göbeğinde ve alt dudagin ic kisminda var .. ilk karnindaki dumduzdu ve fındık buyuklugundeydi sonra buyudu kabardi baya şimdi sönme asamasina girdi. Dudagindakini görmüyorum artk once gulerken fln hep gozukuyodu karnindakininde kabarikligi gitti az bisey kaldi ama kirmiziligi var hala 16 aylk kızımda. 3 yasina kadar tamamen gecer dedi doktor. İc organlarna fln bakilmasi gerekiyo ama iceridede cikmismi tehlikesi varmi diye. Bu arada bebekken benmde gozumun ustunde ve sirtimda varmis ama suanda hic iz bile yok yani demekki geçiyormuş.😁
Erbay_pinar Caglaa insaAllah iç organlarında da yoktur.Bakalim bir yaşına gelince doktor ayrıntılı bakacağız dedi
Balkokulumm Erbay_pinar benim bebeğimdede var kafasında 4 aylık oldu parça parça doktor sorun yok dedi içiniz rahat olsun
Hunilianne Erbay_pinar bizde de var. Sırtında ve göz kapaklarında. Sırtındaki kabarık fındık kadardır büyüdü zamanla ama göz kapakları far sürmüş gibi kırmızı sadece. Doktor önce büyüyecek sobra küçülecek dedi en geç 6 yaşına kadar Şimdi bundan dahabuyudu ultrasonla bakıldı iç organlar temiz
Erbay_pinar Hunilianne iç organların da çıkmadığını çok sevindim gerçekten,Zamanla digerleride küçülecek insaAllah