Kızlar merhaba, sezaryen doğum yaptım doğumdan sonra kan ilacı verdiler aşırı derece kabız yaptı. Doğum yapalı 23 gün oldu her tuvalete çıktığımda yırtılıp kanama oluyor. Sıvı beslenmeye devam ediyorum 3 lt den fazla su içiyorum, hoşaf içiyorum ama faydası yok. Bir kere de tahriş olunca her seferinde aynı acıyı hissediyorum bunun bir çaresi var mı? Doktorum ısrarla bırakma dedi.