Kızlar 1 aylık bir bebeğim var gaz sorunu çekiyoruz ve kaka yaparken çok zorlanıyor ıkınıyor kıpkırmızı oluyor bugünde yapmamış hiç sancılanıyor sürekli kendim anasonlu rezene içiyorum her altını açmamda mutlaka karnına da zeytinyağı ile masaj yapıyorum ılık bir mendil koyuyorum ama hala taş gibi yarım fitil koysam sorun olur mu sizce alıştırmayın diyorlar ama çok zorda kaldım 😭