Rengin Cnprtk ben böyle değil de normal şişme havuzun içine top doldurmustum ayaklanan kadar oynadı içinde.bizimkinin kenarları alcakti çıkabiliyordu bu yüksek sanırım. Ben çok rahat etmiştim o dönem
Kbrisci Biz kullanıyoruz odamızda duruyor 8 buçuk aylığız ara ara oynuyoruz ama çok hareketli bir bebek olduğu için oturmayı çok sevmiyor evin içinde dolaşıyoruz sürekli eğer oturup oynamayı seven bir bebeğiniz varsa alabilirsiniz
NurDemir Bundan ziyade şişme havuz alıp içini top doldurabilirsiniz.hem yazın su doldurup havuzda oynayabilirsiniz de.ben almadım ama bu toplar gözümü korkutuyor eminim evin tüm her yerine atar kızım 😃
Kbrisci Cnprtk oğlum çıkıyor emekliyorsa çıkabilir çünkü kenarları tel elleriyle aşağıya itebiliyorlar 🙈bebeklerden hiç bir şey kaçmıyor 😂
berat3347_ Bende oğluma aldım ama hiç oynamadı öyle duruyor kenarda alacaksanız bence sisme havuz alın daha kullanışlı oluyor yazın içine su doldurup topları veriyorum öyle daha çok oynuyor