taze_anne21 Nissa bir ay dokuz günlük bebeğim ve 3800 gr 51 cm doğmuştu,birinci ay aşısı için gittiğimde 4900 gr olmuş,hemşire boyunu doğru ölçemedi aşıdan bacaklarını hep kasmıştı yavrum.sizin bebek nasıl
taze_anne21 Nissa gece yatmadan mamabir kez veriyom o da yarım doz yoksa derin uyumuyor maalesef 🤷♀️
Stellaa Asidan sonra nasildi bebisleriniz ates oldu mu huysuzluk falan cani acidi mi cok asi olurken ? Biz de pazartesi olucaz cok korkuyorm
Elif5858 Stellaa birinci ay aşısında ateş yada herhangi bir rahatsızlık olmuyormuş ebe öyle söyledi bana gerçekten de hiç bişey olmadı korkmayın ama ikinci ay aşısı sıkıntılı galiba 🙂