Arkadaşlar 28 Nisan’da canım oğlumu dünyaya getirdim 38 haftalık doğdu 2800 ve 50 cm. Doğunca çok iyi gözüküyodu hemem ağladı. Sonra yeni doğan uzmanı kontrol etti solunumunda hafif sıkıntı var dedi burundan destek vermek için aldı bebeğimi. Sonrasında akciğerinde orta düzeyde enfeksiyon çıktı. Antibiyotik tedavisine başladı. Kan tahlili temiz çoksada akciğer grafiğinde sıkıntı yüksek çıkıyormuş, akciğer zarları arasından hava varmış. Entübe etmeye balşamışlar dün. Şuanda 2 gündür yeni doğan yoğun bakımda. Bu süreci yaşayanlar nasıl geçirdiler? Nasıl atlattılar? Bana yazın lütfen arkadaşlar. Onu göremiyorum pandemiden dolayı. Sadece telefonla bilgi alıyorum. Doğdunca bana koklattılar bir kerecik alnından öptüm o kadar görebildim oğlumu içim cayır cayır yanıo çok zor 😔