Esraemirr 6 aylıktı ben egıtıme basladıgımda sımdı 17 aylıgız bellı bı uyku duzenımız var sukur ama egıtımı verıyım 2 ayda otursun duzen seklınde olmuyo nerdeyse bır yıl oldu anca yanı oturdu gıbı duzenı cunku sadece uyumasıyla bıtmıyo kı kendı saatlerınde uyuması ve aylar gectıkce gece beslenmesının azaltılması bıtırılmesı bunlar hep sancılı surecler ama egıtıme basladıgımızın haftasına uyumaya baslamıstı kendı kendıne ben bellı bı rutın olusturdum ona uykuya gıttıgını hatırlatacak sonrasında ayına gore uyku saatlerını belırledım ve bol aglamalı bı surecle savastım benım verdıgım egıtımde baslarda ıyı agladı oglum ama dedıgım gıbı bı hafta agladı en cok sonrası o kadar da zor degıldı okadar da kotu aglamalar degıldı tavsıye ederım akıl saglıgımı kaybetme noktasındaydım cunku ben uykusuzluktan