OgretmenHanim sorunları giyinik olmaları mı acaba 😅 zorlamamasına sevindim 😊
Biz saat 8’den beri mücadele veriyoruz. En sonunda kaşık verdim koyu kıvam yapıp. Yarısı üstüne döküldü tabi. En azından biraz da olsa midesine bir şeyler gitti. Git gide kötüye gidiyoruz sanki. Gece beslerken bile uyanıyor artık. Tek dayanağım gece beslenmesi idi 😫
@Doruksmet siz de hoplamaya devam mı? Emme pozisyonda mı içiriyorsunuz?