Lolita Mathilda merhaba🙋♀️ İştahsiz iki kizim var.Şöyle obur bir çocuğum olmadı yanarım yanarım ona yanarım 😔
OgretmenHanim Mathilda avent damlatmıyor memnunuz. Chicconunki de güzel memnunuz ondan da. Kauçuk ucu da sevdi.
Mathilda OgretmenHanim onları da deneyelim o zaman. Şu an beslenme saatine kadar uyusun diye uğraşıyorum. Bir de beslenmeden 20 dk önce, ilacı var. Her şey planlı olmak zorunda. hayatımda hiç bu kadar programlı olmamıştım🤷🏻♀️
OgretmenHanim Mathilda inanın öyle hep planlıyız 🤦🏼♀️ Kendiliğinden gelişip seyir alan bir bebek beslenmesi değil bizimkiler..
Helin Deletedmom20 canım demek ki biberon tutmuyor kaşıkla ver benim kizimda tutmuyor ne yaptıysam biberonu
Mathilda Bu öğün mümkün değil içmedi. Uykusu da yoktu ama uykusu var gibi davrandı. Kaşıkla ve fincanla vermeyi denedim, 120 cc yapmıştım, 100 cc üzerimizde 😤
OgretmenHanim Mathilda bugün hepimize zor geçicek galiba🤦🏼♀️ O kıvamlı mamadan yaptım yarısına kadar yedi uykusu geldi ağladı uyuttum ayrıca biberonda içirdim uykuda.zar zor 100 içti
Mathilda OgretmenHanim evet zor geçiyor gerçekten 😞eşim evdeyken daha iyi oluyor, oyalıyor, elini tutuyor. Tek başına çok zor
Rezonaz ErtugrulAnnesii benim bebeğimde kansızlık varmış sizi ne yapıyorsunuz yada nerden anladınız kansız olduğunu bi kullandığınız ilaç var mı
Doruksmet Mathilda Kafasını çevirdi ama ben zorla verdim ama hoplayıp sallayarak ☺️ Kolup koptu ama içti 🤔