Burcu0701 benim bebeğimde 2,5 aylık elleri sürekli ağzında salya akıtıyo doktor diş etkeri kaşınıyo dedi zaten huysuz bir bebek doğduğundan beri bide bu eklendi çok huysuz uyku yok gazlı yani faydalı olur diye düşünüyorum ama amalarda var 🥺 hangi sayfadan almıştınız siz