Ece0101 canım merhaba biz geçen hafta olduk aşısını hem rutin takibini yapan doktoru hemde arkadaşım ertelememeiz gerektiğini söyledi özelliklede böyle salgınlar artarken. Aşı olmaya gitmeden önce sağlık ocağını aradım konuştum kimse yoktu aynı saate aşı bile denk getirmiyolar girip olduk çıktık herkes çok dikkatli. Ayrıca atrş vs de yapmadı bizim diğer aşılarımıxda da ateş olmamıştı sadce 1-2 gün huzursuzdu oda normal
doktoru ateşlenmezse ilaç verme demişti vermedim de öyle atlattık