Suna-58 Arkadaşlar bebégim doğdugunda gözünün üstünde kırmızı kızarıklık vardı doktora sordum memek kanatları 1 yaşında kaybolacak dedi sizde de böyle kizariklik oldumu bazilari dogum lekesi dedi bazilari gul dedi
Ayazmmm Suna-58 bizdede var göz kapağının üzerinde ince kılcal damarları sanki bizede doktor bir yaşında geçer demişdi 🤷🏻♀️
Hunili Suna-58 benim oğlumda da var hele ki sinirlenince kıpkırmızı oluyor 😂 ben çok seviyorum kaybolmasa da olur normal zamanlar da belli belirsiz çünkü ❤️ Ayrıca göze batmayan bi yerlerde bi leke iz ayırt edici bi özellik olması iyidir Allah korusun dünyanın binbir türlü hali var 🤷🏼♀️
Dlratk Suna-58 benim kizimin tam iki kasinin ortasinda var.damarsal dogum lekesi kalici degil gecicidir denildi.1 yasina kadar bebekle birlikte lekede buyur.daha sonra kuculerek kaybolur dedi doktorumuz.
sabirsizbebek15 Suna-58 benim kızımın iki gözünde de vardı melek öpücüğü çilek lekesi gül lekesi hemanjiyom bir sürü adı çeşidi var. Şimdi 9 aylık. Gözünü ovaladığında belli belirsiz görünüyor
Canmcm Suna-58 onkoloji doktoruna gösterin isterseniz daha sağlıklı olur hemanjiom gibi bir şey ise belki tedaviye başlıya bilir