Ek gıdaya tadımlara başlamıştık bir iki kez muhallebi yapıp verdim bebeğim 2-3 güne bir kaka yapıyor sadece anne sütüyle besleniyordu zeytinyağ içirdim bir çay kaşığı o da fayda etmedi ağlamıyor sızlamıyor ağrı çekmiyor ama kakasını yapmıyor normal mi sizce ne yapmalıyım aklıma takıldı biraz takıntılı biriyim önceden günde iki kez yapardı şimdi yok😞