Cansu001 Kizlar selam, bugün bebeğim 8 günlük oldu. Ilk baslarda sütüm gelmedi sezeryan olduğum için ilk bir kac gun ister istemez mama verdik. Sonrasında pompa ve sicak su yardimi ile yavaş yavaş gelmeye basladi. Ilk cocugum ve cok tecrübesizim. Geceleri 2 saate bir maksimum 3 saate bir uyaniyor.acikinca zstrn kendi ağlıyor. Fakat annem 3 saat cok uzun sarılık olacak bu cocuk diyor. Zaten bu dönemde her kafadan ayri ses çıkıyor az çok tahmin edebiliyorsunuz. Sizce 3 saat uyumasi normal mi 8 günlük bebek icin. Tecrübeli anneler lütfen yardimci olun
Husnemahir Cansu001 3 saati bekleme canım ben her isyediginde meme verdim birde 1 saati asla aşırmadim allah korusun sarilik oluor ki Benim annem esim yuzunden bebegim sarilik oldu birak uyusun die die bende kavga ediodum onlarla bebgim sarilik olacak karismayin die. Sen en iyisi bebegini saat basi emzir doyur. Uyanmiosa altini ac gidisiyla oyna ama nolur okadar uzun uyutma ac aç
Mltmrt Cansu001 annenız doğru soylemıs saat bası emzırmenız gerekmektedir. Kan şekeri dustugu için de uyuyabılır. Bunun da ilerisi sarılık zaten. Siz bol bol emzirin bebeğinizin uyanmasını beklmeyın hata etmıs olursunuz. Siz kendınız uyandırın 1 sat bılemedin 2 saat arayla ama mutlaka duzenlı sekılde yapın. 3 saat 8 gunluk bebk için çok. Anne sütü alıyorsa bide.
balannesiii Cansu001 daha sık vermelisin canım 1 saatte bir bile uyandırıp versen zaten memeyi 2 cektikten sonra uyuyakalır gerçi ben oğlum ne zaman uyanırsa geceleri o zaman emziriyodum sadece gündüzleri 2 saatte bir uyandırıyodum mutlaka
Begonia4 Cansu001 Anneniz doğru söylemiş ben ilk 15 gün neredeyse hiç uyumadım sürekli emzirdim şimdi kafam rahat. Bebeğim hiç sarılık olmadı
MiraysMutti Ben de 10 gunluk anneyim, doktorumuzun soyledigi memeyi ağzından cikarip tekrar almasi arasinda 1.5saat olsun, bu sure gecmemeli dedi. Bizim ki biraz uykucu uyandirmak yarim saati buluyor. O yuzden 1 saat uyuyor sonrasinda da meme