Hafsa_23 4 ay 27 günlük kızım var fakat gece uykusuna geçirene kadar göbeğin çatlıyor. 2 saat ayağımda sallıyorum akşamları gece uykusuna geçer Ken aşırı huzursuz oluyor. Bir de sabahları uyandıktan sonra ki uykuları cok sıkıntı saat 1 den 5 e kadar iyi sallayınca falan cok zorluk cıkarmıyor neden acaba bu akşam ve sabahları böyle yapıyor olabilir? Kafayı yicem artık cidden uykusuzluktan cok agresifim artık 😔😔😔
ozgecann Hafsa_23 4 ay 18 gunluguz bizde de durum aynı uyutana kadar perisan oluyorum daha bu sabah 5 te uyandı bir buçuk saatte uyuttum uyuduğu 1 saat artik uykusuzluktan ve uyutmaya çalışmaktan yorgun düştüm
Usya34 Hafsa_23 Benimki 9 aylık. Ve geceden beri 50kez uyandı. Uykuda dönerken kendini uyandırıyor. Uyusun diye yanımda yatırdım yine aynı. Elleriyle gözünü ovuyor. Emziğini çıkarıp sallıyor oynuyor ne var şu emzikte anlamıyorum. Uyusun diye rezene verdim akşam. İşlemedi. Gece o kadar uyanmak yetmedi, şimdi de erkenden uyandı. Bitik durumdayım. Psikolojim çökük halde. Yat kalk yat kalk o daha da kötü. 😒😔
Cemremmmmm Hafsa_23 doyduguna eminmisin?4. Ayda bebeklerin midesingenislerken annelerin sutu bir miktar azalir çünkü.
Kaanmom Oğlum bu saat oldu uyumadı geceden beri. Bende bi çözüm arıyorum postunuz yukarda kalsın takip edeyim
Hafsa_23 ozgecann sizin bebişin de sürekli böyle mi uykusu mesela bizim Bayadır aynı akşam senfonimiz doğduğundan beri aynı da ortalama sabah senfonimiz 1.5aydur cıktı
Hafsa_23 Usya34 sanırsam yeni nesil bebeklerde sorun var ya da biz de mi sorun var anlamadım ya. Kriz geçiriyor insan artık 😔 ki sizinki de baya büyümüş gene
ozgecann Hafsa_23 bizim doğduğundan beri her uykuya gecisimiz sıkıntılı 2.aydan sonra gece uykularımız düzelmişti ama 4.ay dan beri yani yaklaşık 18 gundur yine berbeat durumda uykulari o kadar uğraşıyorum uyutmaya yatırıyorum yarim saat ve artik sinirlerim yipranmis durumda bebegime tahammülüm kalmiyor uykusuzluktan ne zaman geçicek düzelicek bilmiyorum ama insallah bi n once duzelir 🤲
Hafsa_23 Cemremmmmm meme reddi var hatta hat safa da müzikle meme emiyor zten kundak yapıyorum gece leri o müzikle memeyi emiyor ama tabi yine huzursuz oluyor müzik bir tık sakinleştiriyor. Sora coşunca haliyle sallamaya başlıyor um orada da ağlıyor sora meme ye alıyorum orada da ağlıyor bu şekil 2 saati buluyoruz. Pirinç unu veriyorum 1 haftadır akşam yedirdim acaba etki eder mi diye ama yine aynı idi 8 de başladım uyutmaya 10 da uyudu
Cemremmmmm Hafsa_23 meme reddi neden var?nedenleri önemli.sutunun tadımı degisti,akisi cok mu hizli,sutun az geliyor emerken yoruldugu icon mi reddediyor,gazı mı var,yatış pozisyonunda mi bir sıkıntı var.bunlarin hepsi bir etken sebebini bulmaya calis canım.
Hafsa_23 ozgecann evet o uykusuzluğun verdiği asabiyet cok kötü sabır çekip duruyorum ama insan patlıyor bir nokta dan sora