Anneler bebeğimi lohusalık depresyonu yaşadığım için sadece ilk 3 gün kundak yapabildim sonraları babamlarda kaldım ve yapılmadı. Şimdi evime döndüm ama kolları sürekli hareketli uykuda bile sağa sola atıyor kendini kasıyor hırslanıyor sanki sürekli çabalıyor ve ben buradayım annecim felan seslendiğimde de asla dikkatini o an çekmiyor ellerini tutmaya çalışıyorum çok kuvvetli sıkıyor yüzüne doğru. Böyle olduğundan sürekli uyanıyor. Kundak yapıyorum 2 gündür fakat uyandığında çabalamaları beni cinnet gecirtiyor. Ev çok sıcak değil üstü de ince sıcaklamış olamaz. Çok bitkinim lütfen öneriniz varsa yazın. Bir aydan sonra alışır mi devam etmeli miyim bu işkenceye