3 aylık kızımda anormal göz hareketleri sebebiyle göz doktoruna götürdüm bizi nörolojiye yönlendirdiler , yapılan bütün testler sonucunda bebeğimin Joubert Sendromu olduğunu öğrendik
. Lütfen yardımcı olun benim gibi olan aileler varsa lütfen Yazsın. Umarım bilen birileri cıkar