Merhaba! Kızlar9 gun once spinal sezeryanla oğlumu kucaıma aldım.
aldığım gunden beri göğüslerimle ugrasıyorum. Göğüs uçlarım yara oldu ve emzrdikçe göğsüm sızlıyo cocugum sutu cekerken sanki bni kesiyorlar. Tukendim memeyi bıraktırma asamasına geldim. Oglumun emmesine ve sağmama ragmen o sızı hiç geçmiyor. Doktora gidicem hngi bölüm bkr ? Bilen yasayan var mı?